Polski karp w reklamie mówi sam za siebie

Kampania zrealizowana dla stowarzyszenia producentów "Polski Karp" ze środków Unii Europejskiej.

Wyzwanie

Zmiana wizerunku polskiego karpia i jego hodowli odbieranych negatywnie przez pryzmat niehumanitarnej sprzedaży w okresie przedświątecznym. Pokazanie karpia jako zdrowej ryby, z której można przyrządzić inspirujące potrawy.

 

Rozwiązanie

Ryby nie mają głosu, dlatego postanowiliśmy opowiedzieć o tradycyjnej hodowli karpia głosem jego hodowców. Przedstawiliśmy hodowców jako kontynuatorów wielowiekowej tradycji, dbających o ryby. Sam karp zyskał otoczkę modnego slow food. Całość podaliśmy w lekkiej, nieco dowcipnej konwencji.

 

Narzędzia

Spot 30-sekundowy emitowany w kinach

Billboard sponsorski emitowany w TV

Kampania online

Social media

Reklamy prasowe i artykuły sponsorowane

Outdoor

Działania PR

powrót