Polski karp w reklamie mówi sam za siebie
Kampania zrealizowana dla stowarzyszenia producentów "Polski Karp" ze środków Unii Europejskiej.
Wyzwanie
Zmiana wizerunku polskiego karpia i jego hodowli odbieranych negatywnie przez pryzmat niehumanitarnej sprzedaży w okresie przedświątecznym. Pokazanie karpia jako zdrowej ryby, z której można przyrządzić inspirujące potrawy.
Rozwiązanie
Ryby nie mają głosu, dlatego postanowiliśmy opowiedzieć o tradycyjnej hodowli karpia głosem jego hodowców. Przedstawiliśmy hodowców jako kontynuatorów wielowiekowej tradycji, dbających o ryby. Sam karp zyskał otoczkę modnego slow food. Całość podaliśmy w lekkiej, nieco dowcipnej konwencji.
Narzędzia
Spot 30-sekundowy emitowany w kinach
Billboard sponsorski emitowany w TV
Kampania online
Social media
Reklamy prasowe i artykuły sponsorowane
Outdoor
Działania PR
powrót